První článek


...nebojte, nebudu číslovat všechny články. Jsem moc ráda, že jste zavítali na můj blog. Mám to štěstí, že jsem si vybrala ke studiu obor, který mě baví a mám ho ráda. Zároveň jsem se ale setkala s nepochopením nebo dokonce s odporem vůči genetice a experimentální biologii.

Tento blog jsem založila s úmyslem přiblížit ostatním, co takový biolog dělá (že nejsme nějací šílení vědci tvořící krvelačné mutanty). S úmyslem předat vám spoustu zajímavostí, které biologie nabízí, protože je jich plno a nepřestávají mě udivovat. Jsou tu kontroverzní témata jako například GMO nebo genová terapie. Kolem těchto témat panuje až hysterie a panika, přičemž většina lidí ani neví, jak takové věci vůbec fungují - o tom bych velmi ráda rozšířila povědomí.

Doufám, že se zde najdou témata, která vás zaujmou a rádi se vrátíte. Bude mi velkým potěšením.

Sabina

Žádné komentáře:

Okomentovat