Potřebuji relax!

Rozhodla jsem se přidat nové téma, ke kterému budou na tomto blogu přibývat články. Mám poměrně nabitý program, a zároveň nejsem ten typ člověka, který potřebuje pořád něco aktivně dělat, aby byl spokojený. Ráda vypnu, odpočívám, relaxuju, nebo nedělám vůbec nic. Kvůli povinnostem mi na to bohužel zbývá jen málo času, ale o to více jsou pro mě tyto chvíle cennější. 

Dalším důležitým tématem je pro mě omezení stresu. Všichni víme, jak je stres nezdravý a podněcuje vznik mnoha nemocí. Já bohužel neumím mít věci na háku a často se stresuji z úplných zbytečností a banalit. a tak si chvíle, kdy mohu být v klidu opravdu užívám.

Proto jsem se rozhodla založit i rubriku Relax. Bude míň vědecká, i když o něco v tom smyslu se pokusím taky. Budu s vámi sdílet chvilky, kdy se mi podařilo najít čas k odpočinku. Doufám, že budu moct vyzkoušet různé způsoby jak odbourat stres a únavu a podělit se o ně s vámi. Zároveň budu moc ráda, když mi napíšete, jak odpočíváte vy.

Žádné komentáře:

Okomentovat